Marka biżuterii Zarina została założona w 1998 roku przez Natalię Netovkinę z Czerkasów. Wtedy jeszcze daleko jej było do "marki", w Czerkasach działał sklep "Rubin". Promocją marki zajęli się jednak profesjonaliści, a proces ten postępował skokowo. W ciągu pierwszych sześciu lat pracy zespół entuzjastów zaopatrzył się w zaawansowane technologicznie urządzenia, zatrudnił zagranicznych ekspertów, nawiązał współpracę z dostawcami wysokiej jakości surowców z Indii, Tajlandii, Izraela.
Chronologia rozwoju i rozpoznawalności firmy
W 2004 roku urodziła się marka "Zarina" i pierwszy sklep w stolicy Ukrainy. A już w latach 2005-2006 zaczęto otwierać punkty sprzedaży jeden po drugim w regionalnych centrach kraju. Równolegle do sklepów własnych uruchomiono 25 placówek franczyzowych. W 2009 roku Zarina, pierwszy sklep z biżuterią w Europie, otworzyła swoje drzwi w Szwajcarii.
Sukcesy firmy zostały uhonorowane wieloma nagrodami:
- 2007 - Zarina otrzymała srebrną stelę za swoje produkty, a biżuteria marki została uznana za "Biżuterię Przyszłego Millenium";
- 2008 - wyróżnienie usług biznesowych firmy dyplomem laureata "Handlu" wśród sieci franczyzobiorców;
- 2009 - kolejna nagroda dla projektantów i jubilerów marki za kunszt wykonania;
- 2013 - pod koniec roku Zarina stała się najbardziej pożądaną marką wśród konsumentów, co zostało potwierdzone nagrodą przyznaną przez Retail Awards.
- 2016 - Dom Jubilerski Zarina wyprzedził swoich konkurentów według Ukraińskiej Nagrody Ludowej.
Gwiazdy showbiznesu i znani projektanci w służbie piękna
Jednym z wyznaczników jakości produktów jest zgoda celebrytów na ich reprezentowanie. W 2009 roku Anastasia Volochkova została twarzą reklamową Zariny. Później armię fanów marki uzupełniły prezenterki telewizyjne i dziennikarki w osobach Snezhany Egorovej, Solomiyi Vitvitskiej i Mariny Leonchuk. W 2015 roku Olga Freimut została twarzą marki, jej Ambasadorką (czyli osobą, która uosabia koncept firmy, wizerunek kobiety teraźniejszości, dla której tworzona jest biżuteria).
Ale przyciąganie gwiazd do promowania biżuterii byłoby problematyczne bez niepowtarzalnych rozwiązań stylistycznych, które wyróżniają produkty Zariny. A to zasługa projektantów: Niemca Manuela Wolfa (rozpoczął współpracę z marką w 2008 roku), Francuza Romana Bayanda (pracuje od 2012 roku) i Ukrainki Oleny Podtopty (współpracuje z Zariną od 2016 roku).
Zarina - pionierka, dyktatorka i filozofka mody biżuteryjnej na Ukrainie
Pod wpływem marki Zarina ukraiński rynek jubilerski zaczął się rozwijać zgodnie z globalnymi trendami. To właśnie Natalia Netovkina wprowadziła w życie swoich rodaczek modę na wytworną biżuterię z białego złota z diamentami. Stały się wyznacznikiem dobrego smaku płci pięknej i w jednej chwili stały się klasyką. Również dzięki rodzimej marce, kawałki z czarnymi i koniakowymi diamentami stały się sukcesem na Ukrainie.
Produkty firmy, poza tym, że są wykwintną biżuterią, uosabiają filozofię stylu - wyrafinowanego i niepowtarzalnego. Biżuteria Zarina ma za zadanie odkrywać i podkreślać kobiecość i elegancję, dodawać siły i odwagi, inspirować i wprowadzać harmonię. Piękna połowa ludzkości znajdzie ucieleśnienie tej koncepcji w kolekcjach do ich gustu: "Patriotyczny", "Star Zarina" (na podstawie starożytnych legend słowiańskich o gwieździe Alatyr, która przynosi szczęście), "Specjalne" ("Wiosna" i "Jesień"), "Świt".
Pierwsza ukraińska marka w pierwszym internetowym serwisie jubilerskim
Został pierwszym ukraińskim internetowym sprzedawcą biżuterii. Od 2009 roku klienci zaufali przy wyborze cennych prezentów dla przyjaciół i partnerów biznesowych. W końcu to nie tylko sklep, ale pierwszy w kraju serwis jubilerski z szeregiem usług i ofert, których nie ma konkurencja:
- Imponujący wybór produktów na każdą okazję i do każdej torebki. Produkty krajowych i zagranicznych marek, ekskluzywne kolekcje. Jednocześnie strona sklepu jest przemyślana w najdrobniejszych szczegółach, dzięki czemu nie sposób zgubić się w gamie różnorodnych produktów. Dla tych, którzy są niezdecydowani w swoim wyborze, ma sekcję z materiałami informacyjnymi i wskazówkami.
- Ceny są o 30-70% niższe niż detaliczne. Jest to możliwe dzięki bezpośredniej współpracy z producentami i intensywnemu obrotowi towarowemu. Ale korzyści z zakupów w serwisie jubilerskim nr 1 w kraju na tym się nie kończą. Dzięki stałym rabatom i programowi bonusowemu biżuteria staje się jeszcze bardziej przystępna cenowo. Pozostawiając swój adres e-mail na stronie, klienci otrzymują mailowe powiadomienia o promocjach. A za każdy zakup otrzymują punkty bonusowe, które mogą być wykorzystane do zapłaty za następny zakup. Stała dodatkowa zniżka 10% na dowolny produkt z katalogu jest dostępna dla posiadaczy karty rabatowej "Zarina".
- Jakość i autentyczność każdego produktu zakupionego jest potwierdzona przez wniosek Izby Handlowej. Dlatego sklep nie boi się dawać dożywotniej gwarancji na biżuterię. A w ciągu dwóch tygodni od zakupu możesz wymienić lub zwrócić towar.
Więcej informacji na: http://galeriabizuterii.com.pl